bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Veckan som har gått

06 oktober 2013

Veckan som har gått

Den här veckan har varit en mycket tuff kroppslig veckan men än mycket inspirerade vecka. Vem har jag att tack det för? Jo mina underbara kunder som jag har träffat under en kort och lång period.


Måndagen så had jag StepBody för några sköna typer, tisdag pilatesinspirerad motion med lika sköna damer, samma med pilatesinspirerad motion och Piloxing onsdag. Torsdag Piloxing på mitt underbara LadyLine. Fredag fick jag hålla Piloxing på Motionskalaset i Pörtom. Vilka glada tjejer! Smittade verkligen av sig glädje de hade. Piloxing igen på LadyLine igår och lika roligt som vanligt!

Idag dock är min kropp trött, vaderna har träningsvärk och har mest ätit och vilat. Men det har varit än inspirerande, glädjande vecka som ska ha stort tack för er.

Tack ni alla!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar