bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ordet "fit"

07 oktober 2013

Ordet "fit"

Alla dagar hör man talas om ordet fit, vad tänker ni på när ni hör ordet fit? 

Ordet fit ser man oftast motivationbilder på väl deffa kvinnor med lite kläder på.

Är så fit ska se ut och kännas? Nej! Fit är ju något man känner att man må bra,hälsosam livsstil. Jag känner mig rätt fit i min kropp och mitt sätt att leva.

Men vi måste komma ihåg att mitt liv är inte lika som ditt och vi har inte samma kropp så vi är olika fitade helt enkelt. Det där låter lite konstigt, men ni förstår vad jag menar. 

Ett "fit life" för min del är en balans mellan familj, jobb, träning, vila och mat + nöjen i våra liv. 
Hur ser ditt "fit life" ut? ;)

Ni vet det är måndag så dags att ta fram träningshumöret och boka din plats på StepBody kl. 19.15 på gymmet i Närpes ikväll!

Work it!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar