bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Inhiberade kurser

30 oktober 2013

Inhiberade kurser

Både pilatesinspirerad motion och Piloxing timme blir inte av ikväll eftersom jag är inte skick. 

Känns besviken när jag fick kom till akuten idag. De hittade inget fel på  mig men inte mår jag ju bättre för det. Okej, det är bra att de inte hittar något men något fel är det på mig och som läkare skall man väl söka tills man hittar? Jag var ensam på akuten idag t.o.m.

Men.. jag ger inte upp skall far till en som har bioresonans. Berättar mera om det senare. EIS scanning har jag bokat in också så får jag kolla ex. hormon, vitamin balans i min kropp. Gjorde det för flera år sedan (typ när jag var 15 år) Så kan det vara bra att se.

De för sugna för att träna, solen skiner, frisk luft, har du piloxinghandskar (går utan också ;))? Ut med er och rör på er! :)


2 kommentarer:

  1. Krya på dig! vila så jag får piloxa nästa vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!:) Du är härligt välkommen imorgon! ;)

      Radera