bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Tack och god natt

19 september 2013

Tack och god natt

Hoppas ni har förståelse för min tystnad men det är lite mycket just med vanligt jobb och sen planera kvällskurser, hålla dem. 
Ursäkta den lätt kläda damen men citatet är bra. Träning är en drog som man inte kan vara utan. Man blir rastlös, sunkig när man inte får den dos av träningen man vill ha.
Tack tjejer för StepBodyn ikväll. Första gången förra vecka och jag hade den perfekta nervositeten konstigt låter det men någon fattar mig? Vilket lyckorus efter.
Och ett annat lyckorus med en sjuk rumpa är det här: 
Spinning instruktör på riktigt. Jag börja som instruktör utan papper på ett lite gym för 8 år sedan. Nu har jag papper på det och mera vett i skallen. Coachande lärare var jag tacksam för. 
Nu vill jag säga tack och god natt för denna dag imorgon working 9 to 5 och sen börjar MI kursen i pilatesinspirerad motion. Jännä! 

Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar