bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Justin Timberlake, roadtrip och mycket vila

08 september 2013

Justin Timberlake, roadtrip och mycket vila

Senaste veckan/veckor har jag haft en släng av förkylning, orkeslöshet men inget ont i halsen bara nysningar och rinnande näsa. Så det kan hända att det är det som har dragit ner min energinivå. Men energinivån har stigit genom fått gått på cafe med en vän och en roadtrip till Helsingfors.

Men jobbat på men inte tränat så mycket eftersom kanske kroppen skulle återhämta sig. Fredag var man väldigt sliten och sov för det mesta. Åkte och skjussa ner en kille till flyget i Helsingfors. Så jag och min snygga bästis åkte in på hotell, sov en stund och via Ideapark.

Märkte när man har jobbat flera månader utan att varit "ut" ur lägenheten eller någonstans. Var det som ny energi att få ändra luft och se människor. Jag tror att se samma mönster hela tiden så hamnar man lätt i en cirkel, glömmer bort glädjen i vardagen. Allafall för mig så är det bra att komma bort från rutinen och sen ta emot den med öppna armar igen.

Nya jobbar byxor och någon klänning kom hem med mig från Ideapark. Söndagkväll blev det matlagning i full gång så några dagar framåt finns det mat i frysen. Färgglad mat gillar vi  visst? :)

Gluten fri pastagratäng, Curry linssoppa och malettköttpaj 

Träning denna vecka ha varit, StepBody, Benträning och Piloxing. Som sagt mycket vila så jag hoppas att jag ta itu med träningen och planering av kurserna till nästa vecka då vi kör igång i Malax! :)



Nu startar vi veckan med ett leende!
Kram
A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar