bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Veckan i bilder

25 augusti 2013

Veckan i bilder

I know I know, jag är inte så aktiv än men det är liiite mycket pysslande ihop, sena kvällar och när det kommer till helgen vill jag helst stänga av allt som har med en dator att göra. Men så är det just nu. Schema avslöjas imorgon.


Sockerfri och glutenfri blåbärspaj med också sockerfri mandel/mjölk vaniljsås. Försöker man göra gott så kan man utan att sätta till onödigt vit socker. 

Mån: Bröst, armar, Tis: axlar, core och 15 min intervaller, Ons: Piloxing, Tors: Ben, Fre-Lör: Vila och Sön: Powerwalk 60 min.

Färgglad mat blir man glad av visst? Och magen mår bra. Vi äter ju ändå med ögat ;)

Det här ansiktsuttrycket syns när man får leda mina timmar, pressar 160 kg i benpress eller att få öka farten i intervallerna på löpbandet. Att få känna sig stark och en för en kort stund att man är på top av världen.

Så alla er därute:


Love yourself
/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar