bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ett val, en timme, tycka till Närpes!

12 augusti 2013

Ett val, en timme, tycka till Närpes!

Som sagt schema börja ta sin form och det ser utsom måndagar, onsdagar och torsdagar kommer jag att ha klasser i 3 olika ställen, Närpes, Malax och Vasa. Förstås orginella pilatesinspirerad motion kommer det vara i Malax via MI förstås men jag hoppas också på att få en timme till på samma ställe. Tyvärr så har många andra förtur i salen även om man är först som frågar.

Men måndagar i Närpes, jag har inte bestämt vilken timme jag vill ha, båda är lika kärt så, Vad vill du ha?

vill du ha något i den här stilen:


STEP BODY
 

eller

PILOXING


Vad vill du ha? Kommentera, fråga eller mera tips!
/A

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill ha Piloxing i Malax!! :) Var det det du hade tänkt om du får plats? Hoppas hoppas! ;)

    H: Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag hoppas att jag skulle få men tyvärr har MI och legato förtur så... Men hoppats på det bästa. :)

      Radera