bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träningsveckan

11 augusti 2013

Träningsveckan

Ännu en vecka har passerat och några träningssessioner har gjorts!

Mån: Sh'bam + kort axel pass
Tis: Vila
Ons: Piloxing
Tors: Intervall löpning ca 5 km + 30 min mojoyoga på yogobe.com
Fre: Ben träning
Lör: Vila
Sön: Powerwalk 60 min

Träningen har gått bra men det finns men! Jag har inte haft den samma glöd eller orken som jag brukar så tror jag skall byta ut programmen och ändra så jag får orken eller energin tillbaka. Värsta denna veckans träning var löpningen. Kosten har varit i vågor men det blir bättre. Ni vet sockersuget har varit starkt denna vecka men gjort den bästa. Allt kan inte vara på topp! :)

Hatkärlek till löpning.
Förresten har jag provat gococo kompressor strumpor, känns bra i löpningen så skall prova dem längre och se hur det känns på långsikt.

Annars ha en god start på den nya veckan! 
/A


PS. Nästa vecka blir recept på kokostårta, schema och tema om ånger och rädsla.
So Stay Tuned

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar