bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Öppna hjärta

14 juli 2013

Öppna hjärta

Sista stretch och avslappningspass för veckan och träningen har sett ut så här:

Mån: Benträning
Tis: Massage
Ons: Piloxing
Tor: Test av bootcamp
Fre: Vila
Lör: "sexy" bootcamp för en möhippa
Sön: 30 min yoga pass


Fick ett första uppdrag att hålla en möhippa (bilder kommer sen hoppas jag) Tyvärr hade jag inte tid att bilder på dem eller själva passet.

Hur har det känns? Jag var nervös hela veckan för passet och som de flesta vill göra sitt bästa för det. Hoppas på att höra feedbacken efteråt för att veta vad som är bra och dåligt. Hitta bra passande musik och förstås hur att bygga upp passet så det passar in till den som beställer klassen.

Träningen har inte varit den hårdaste denna vecka eftersom massagen hade sätt rätt hårda spår igen. Träna på att öppna hjärta och få axlarna bakåt.

Stressen har alltid funnits med denna vecka att man har bråttom, man behöver inte stressa och jaga upp sig. Resultatet märkte jag idag, en stark huvudvärk. Som sagt sällan har jag huvudvärk men när tankar blir för mycket och kunna stänga för en stund.


Picknick ilördags som resulterade att en snabb chokladcheesecake rördes ihop men färska bär, choklad älskare är något för er! :) Recept kommer inom kort.

Även en födelsedag har även hunnit med, på föräldrarnas villa. Skönt med även så trött efter jobb och när man slappnar av, havsluft gör en riktigt dåsig. Fint kväll med mycket mygg, kan det blir mera skandinavisk sommar?

Planering inför nästa träningsvecka är att en dans date, styrketräning x 3 (ben, överkropp och hela kroppen)

Starta måndags morgonen med att det kommer bli en bra dag och inget kan stoppa dig!

Puss!
/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar