bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Energi!

09 juli 2013

Energi!

Ibland kommer en energi kick som man verkligen behöver och får saker gjort i.. köket! Efter massagen som jag har missat tiden på men fick i alla fall komma (tuuusen tuusen tack). Nacken börja kännas bättre men känner mig lätt omtumlad av knådningen. 

Så resultatet efter besöket:

Äntligen hittat quinopuffarna på ekosoppi, gissa vilken glädje för mat. Även guinogrynen kom hem. Visste ni att quinoa har högt protein värde? Högre en än havregryn. En del av dessa puffar blev till i müslin ikväll. 

Enkel grön soppa på spenat, gröna linser, persilja och squash med gnutta mascarpone i. 

Protein/energi bollar gjort på dadlar, proteinpulver, mandelsmör, kokosolja, quinoa och havregryn, kakao och en torkad bärmix med goji, tranbär och blåbär. Mixa ihop allt och rulla ihop dem till bollar i kokos, kyla och ät.


Slutligen prova jag yogobe.com ett pass och happy hips blev det. Whao måste jag säga, det kändest under de 16 min. men också vilken lättnad efteråt. Kommer definitiv att använda den här sidan oftare. Många fina instruktörer och pass i olika former även nivåer. Big Love för denna sida!

Vad har du gjort idag?
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar