bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Fake Bake

08 juli 2013

Fake Bake

Vill ge ett tips om fake bake solbrännan många kanske inte har tid eller får inte brännan. Jag vet jag snackar ytligt nu men jag erkänner jag vill vara brun och jag har svårt att få färg men har hitta en bra fake bake brun som håller okej länge och inga fläkar.

 Det kan hända när man smörjar in hela kroppen att man behöver hjälp av någon för att få ryggen jämnt. Handsken som jag använder finns på kicks för ca. 5 euro. Krämen jag använder är LDN skins som har naturliga ämnen i sig, luktar inte så blä och okej pris. Hittas på Beautybay.com. Det som är bra med den här krämen är att den är brun så man ser var man applicerar den och man har på krämen 6-8 timmar även före man går sover applicera den och på morgonen duschar man av den lite för att få ett ännu jämnare resultat. Passar perfekt för nybörjare som jag. :) Rekommenderar. Men som med alla brunt utan sol produkter så svettas man så försvinner den fortare förstås.

I ansiktet använder jag den snälla typen också faux tan face, bare minerals, hittas på Kicks och beautybay.com. Båda produkterna täpper inte till porerna och har snälla ämnen i sig. 


Ikväll blev det ett snabbt ben pass. Lite sliten efter jobbet men försökte ge mig iväg och ångrar inte det för efter fick jag så mycket gjort! Nöjd men trött tillbaka så tack och....
Go'natt!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar