bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Kort träningsvecka uppdatering

22 juli 2013

Kort träningsvecka uppdatering

Veckans träning har sett ut så här:

Mån: Sh'bam och Body Jam
Tis: Axlar, rygg och bröst träning + 15 min intervall på löpbandet
Ons: Piloxing (instruera)
Tors: Ben träning
Fre: Vila
Lör: Vila
Sön: PW

Blev inte som jag hade tänkt mig men helt okej träning. Toppen var förstås måndagsdansen och helt nöjd med instrueringstimmen.

Ikväll var jag på bodyattack. Blev arg att jag inte orkade som oftast orkar hela passet men fick dåligt luft och yrsel (jag har ätit!) men kan vara mycket som spelar in också. Ibland så orkar man inte lika mycket som man brukar göra helt enkelt.

Styrketräningen skall fortsättningsvis insättas och försöka kör 3 st per vecka. Explosivitet bör tränas eftersom jag uppfattar det som min svaga punkt. Stretcha oftare. Men också hitta balans mellan jobb, träning och familj. Att man inte glömmer bort sig själv i yran.

Word Man Word!

Peace, Love and Respect
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar