bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Oj...

21 februari 2014

Oj...

När man tror allt är bra även om man har fått i sig jordnötter i onsdags. Tog in en sorters tablett mot allergi efter jobbet för jag mådde bra då ännu. Ända tills 15 min kvar av min Piloxing timme, då svällde jag upp i hela kroppen och ansikte. Kände mig som någon har spruta in botox i ansikter. Så direkt till akuten till etn läkare som hjälpt nada! Sjuksköterska får ett plus i allafall. Hem och vila under hela torsdagen. 

Så ni som har allergi respektera den, det kan gå illa som tur gick de bra den här gången men usch. Kan inte ens titta på mandelmjölken just nu även inte allergisk mot den.

Men fredag är det! Tjoho! Vi glömmer skräpet och tackar mina fina kunder som jag hoppas jag inte skrämde slag på. 

Väntar på att få sitta på spinning sadeln på MG Depån. Det finns plats kvar så boka in dig! 


Peace out!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar