bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Gilla

24 februari 2014

Gilla

Vad jag gillar just nu:

Nya gym kläder. De blir snyggare och funktionella. Om jag var en dare devil så skulle jag säkert ha på banken också. Fick workout tights av god vän, tack vännen! Du är en stjärna!

Sen kostmetik väg:
Tangel teezer hårborsten, ett måste för fint hår som jag! Sen mjuka fötter som också passar åt baby rumpor. Clearlife.se hittar du den, heter nappy balm. HURRAW läpbalsam från rene voltiarie, Sverige. Super men finns inte Finland än som jag har sätt.
Ekosoppi favoriter deon just börja testa den men mjuk och luktfri än så länge under armarna. Sante makeup remover,oljig men naturligt att få bort vattenfast makeup. 
Swiss clinic ögonserum utan skit och blä. Fransarna blir längre!! Rekommenderas.

Eko clean:
Vill ha slut med torra händer? Börja använd handskar eller börja småningom att använda eko produkter. Ättika använder jag till allt, bästa grejjen men luktar inte så nice men tar bort odör. Fönster spraj och allrengöring + som inte är bild tvättmedel. Kläder blir rena och luktar gott. Som sagt inga fnasiga händer mera.

Något annat gott? Spinn/pump och Stepbody ikväll och onsdag har vi Piloxing special i malax. Alla nya kunder 3€ och de som tar nya kunder med sig så får också 3€ så missa inte tillfället!! :)

Vad gillar du just nu? Jag vill veta! :)

High five
/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar