bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Fantasi om framtiden

17 februari 2014

Fantasi om framtiden


Har du någonsin sett framför du på en arbetsplats vilket som helst jobb? Kanske du har det jobb som du nån gång fantiserat om. 

Om du inte har de jobb som du har sett framför i dina drömmar/fantasier. Strävar du att få de jobb de jobbet nån dag?

Ärligt säga att hade ingen utav mina vildaste fantasier tänkt mig sitta på bank, inte ännu dag har jag det även om jag jobbar som det. Man vet aldrig hur länge jag kommer att jobba som det heller. 

Mina drömmar är väl halv uppfyllda och man vet aldrig om den kommer. Men så länge man har målet, vilja och våga så en dag behöver man inte fantisera om drt utan man gör det. Ett steg åt gången.

Snart är dagen över och jag får åka till gymmet och svettas, jobba med er, tjejer! En höjdpunkt på måndagen gråa färg. 

Boka online, de finns några platser kvar. Kl. 19.15 på MG depån i Närpes.

High five
/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar