bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ny klasser och gamla!

06 augusti 2014

Ny klasser och gamla!

Vi startar nästa måndag på www.mgdepan.com och där hittar ni också bokningen till olika klasser. Här kommer mina beskrivningar på klasser jag kommer ha vecka vecka på gymmet i närpes. Flera kurser i malax återkommer jag med.

H.I.I.T/stretch timme går ut 30-40 min Hög Intensiv Intervall Träning. Jobbar effektiv och hög puls med konditions- och styrkeövningar. Vill man förbättra kondition och sin styrka så är det här passet för dig. I passet jobbar man på sin egen nivå. Resten av timmen så är det stretch och rörelseträning.

Spinn/core: 30 min. effektiv träning på spinningcyklar som förbättrar grundkondition andra halv timmen jobbar vi med bål, rygg och inre muskler i magen. Stärker och kan ge bättre hållning samt, hjälp till andra träningspass.
 
Spinn/Pump: 30 min effektiv träning på spinningcyklar som förbättrar grundkondition andra delen av timmen styrketränas övrekropp (rygg, bröst, axlar, armar + mage). Bra för dem som vill ha en kompliment till vanlig styrketräning på gymmet och de som vill bli starkare i övrekropp. Viktplatta och stång används i passet.
 
StepBody: 60 min kul dansig konditionsdel på stepbräda varvad med styrketräning med egna kropp, viktplattor och stång.Vi tränar kondition, styrka och koordination. En riktig egoboost timme!

Är ni redo och inta era positioner?
Längtar
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar