bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ny uppdatering

21 januari 2014

Ny uppdatering

Lite här och var på min blogg och garderoben har blivit uppdatera. Check out my new pants!

Hur kommer sig att damsugarn är alltid med på bild?!
De fanns på H&M för 19€ riktig godingar, inte lika tjocka som ett Nike tights men jag blev kär. Min träningsform börjar kännas bra! Behöver stretcha, pilates, yoga mera förstås. Men kroppsvikts träningen är igång och mera knäböj. Är rätt nöjd med mig själv, finns mycket att jobba på men nöjd så långt. 

Uppdatera mig mycket i matväg. Försöker handla ekonomisk men också matsmart. Det vill säga när lidl och citymarket bladet kommer upp så prickar in vad som ska handlas speciellt grönsaker, mjölkprodukter, kemikalier osv. Köttet handlas alltid på Nissfolk för de har färsk kött till bra priser och man vet var det kommer ifrån.

Burkar med bönor, krossade tomater, puréer kör jag hårt med och är en billig bas i kylskåpet. Frysen finns alltid wokgrönsaker, ärt och majs, spenat, frusna frukter från hemifrån som blåbär, jordgubbar och hallon från frysdisken och mogen mango som man inte hunnit ätit, frys ner den! Bra till smoothies! Några saker jag har i kyl och frys. 

Var nöjd med själv för det är du som skall lev med dig själv! ;)
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar