bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Musik

19 februari 2015

Musik

Var på fifty shades of grey förra veckan med min fästman och jag tror jag tar med tjejkompisar nästan gång. Bu och Bä har filmen fått. Jag är ingen filmproffs och inte har läst böckerna men jag älskar romantiska filmer även om den här hade sina inslag på snusk så tyckte jag väldigt mycket om den intensiva dragningskraften de hade på varandra. Även om han bara känslokall så va han ju ändå förälskad i henne. Filmen fick kritik över synen på det hela. Men vi har ju för tusan hjärnor att använda. Även om en man tar en roll för att vara på ett visst sätt men ändå kvinnansroll? Varför får inte hon kritik att vara naken och acceptera allt. Jag menar det är ju alltid två sidor på det hela. Och förresten är det ju en kvinna som har skrivit böckerna. Det här är ju nu en parents på det hela de ändå bara min åsikt det jag egentligen ville komma till så ÄLSKADE JAG HÖGT......MUSIKEN i filmen så jag laddade ner hela albumet till min iphone och använden till pilates. Perfekt tyckte jag.

Så jag rekommenderar faktiskt hela albumet till Fifty shades of grey. Alla älskar ju elli goldings "love me like you do" men Beyonces "haunted" make me wanna dance with feelings and a slight of balett. Sjukt bra!


Kram
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar