bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Sommar och öhm.. Sol?

24 juni 2015

Sommar och öhm.. Sol?

Min tredje semesterdag från mitt heltidsjobb och det regnar. För mig så behöver det inte vara sol men gärna värmen skulle inte varit så dåligt. Men det är ju saker vi inte kan påverka är ju förstås vädret men ändå vi finländare värsta snackare då det gäller vädret.

Under sommarens lopp har jag haft några timmar fortfarande på gymmet. Spinning/core var sista ut för denna vecka. Lite sådär att nej jag vill hålla på ännu men klart det är bra med en månadspaus också. Längtar redan till hösten men det är bra att träna annat och få ut sig mera i luften under dessa korta sommartider.

Blev dränkt som en katt igår när jag gick ut å gå. Men skam den som ger sig! Det finns ju bara dåliga kläder.

Glad och nöjd är man. Eller nöjd är man väl aldrig. Det som jag skulle vill nu just att kunna optimera tiden så man skulle hinna med allt som man vill. Blir en resa ner till Helsingfors och träffa Piloxing damer. ÅÅÅÅH vad jag längtar.

Det som jag är besviken på är att jag försöker nå Pilates i Stockholm där jag utbildade mig i hösten/vintern utan kontakt. Vill inte precis bli en stalker på email men jag behöver få vissa frågor ut reda nu just. Möjligtvis en vidare utbildning i pilates. Åh vilken dröm. Jag hoppas att det blir sann också någon gång, Med hårt arbete förstås kan det lyckas,

Tummen upp och ha en bra dag!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar