bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Sjukstugan dag 2

14 oktober 2014

Sjukstugan dag 2

Bättre och klarare i skallen idag. Imorgon står jag nog helt stadigt på benen. Snällt av mamma att kom över soppa, Nam! 

Försökte skriva på laptopen och skulle börja sätta i bilder från min mobil, vilket inte gick för någon har tuggat på min kabel. Gotta love cats.


Vila och återhämtning ännu en gång mycket viktigt. Hitta balans. Förkylning kan man inte göra någonting åt förutom att äta mycket c-vitaminer, kolodialt silver för bakterier dödandet (kan även botas mot ebola!) och ingefära är en super ört som hjälper mot halsflusset. Vilan ligger stor del för mig när jag blir sjuk. Jag kan i princip sova bort den helt. 


Var till juiceverket i mood gallerian i Stockholm. Tror jag gillar mera blueberry konceptet men helt gott och roliga namn på smothierna. Mysigt ställe.

Peace out
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar