bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Hemma kväll på en vardag?!

18 december 2013

Hemma kväll på en vardag?!

Jo jag är tillbaka. Det har varit mycket. Cirkeln: Äta, jobba, träna, jobba och sova. Märkte när det blir mörkt så tappar man motivationen som att skriva blogg och andra saker. Man går på som en maskin och glömmer att känna och värna om en själv eller någon annan.

Vila upp nu för några dagar nu när det kommer våra helgdagar, skönt! Men också nu när mina kurser är slut för tillfälle så ska jag stretcha och bygga muskler igen. Variation helt enkelt. Träna ben/rumpa igår och japp det känns. Bra träningsvärk, älska!

Det jag sysslat med under mitt bortfall: en vegetarisk dag, ätit/bakat glutenfritt tortilla bröd, core utbildning med snygga Maria Olofsson (nike master trainer), Boka för årliga Nike blast (AAAH can't wait), Baka en nyttig kladdkaka och Piloxing min kärlek.

Det här är bara en bråkdel vad som har hänt och recept kommer. Kurserna är sluta, börjar igen mitten av januari. Jag har haft så fina deltagare, pratsamma, duktiga. Tack tjejer! Ni gör ett bra jobb. 

Har någon timme före vi byter år på LadyLine så kom och ha sleek, sexy and powerful kl. 19.30!! Väntar och längtar! 

Kram
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar